Tarvitsetko apua? erowz.fi:n UKK on apunasi

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Kuinka peruutan hälytyksen?
Kiitos sähköpostihälytyksen, olet nyt löytänyt etsimäsi. Peruuttaaksesi hälytyksen, siirry “OMA MYYNTI" -sivulle, ja klikkaa kohtaa "Omat hälytykset".  

Klikkaa tästä tehdäksesi sen nyt
Mikäli ilmoitustasi ei näy hakutulossivulla, päivitä sivu painamalla sivun oikeasta laidasta löytyvää "Päivitä nähdäksesi uusimmat ilmoitukset" -painiketta. Mikäli tämä ei ratkaise ongelmaa, otathan yhteyttä erowz.fi tiimiin täältä.

Kuinka otan yhteyttä myyjään?
Klikkaa sinua kiinnostavaa ilmoitusta ottaaksesi yhteyttä sen myyjään. Sinut ohjataan tällöin ilmoituksen sivulle, ja voit valita haluatko soittaa myyjälle, lähettää hänelle sähköpostia, vai ottaa häneen yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta saadaksesi lisätietoja.
Mitä teen, jos en saa vahvistusviestiä sähköpostiini?
Siirry tilillesi klikkaamalla "OMA TILI" ja napsauta sitten kohtaa "Vahvistamattomat". Täällä näet vahvistusta odottavat ilmoitukset.
Mitä teen, jos havaitsen petollisen ilmoituksen?
Suhtaudumme petoksen yrityksiin erittäin vakavasti. Vaikka teemme parhaamme eliminoidaksemme valheelliset ilmoitukset, pyydämme silti käyttäjiämme pysymään valppaina. Mikäli epäilet, että jokin ilmoitus on valheellinen, otathan meihin yhteyttä täällä.

HAKEMINEN

Kuinka teen haun sivustolla?
erowz.fi tuo suurimpien myyntisivustojen ilmoitukset yhteen paikkaan. Tämän ansiosta saat suoran pääsyn yli 300 miljoonaan ilmoitukseen hakemalla vain yhdeltä sivulta.



Kuinka saan tiedon uusimmista tuloksista reaaliaikaisesti?
Uusia ilmoituksia julkaistaan joka tunti. Päivittämällä hakutuloksesi varmistat, että hyvät löydöt eivät koskaan mene sivu suun.



Voinko saada hälytyksen, jos en löydä hakemaani?
Mikäli et löydä etsimääsi tällä kertaa, voit asettaa hälytyksen syöttämällä sähköpostiosoitteesi “Vastaanota hälytys uusista ilmoituksista” -kenttään. Saat tällöin viestin, kun sinua mahdollisesti kiinnostavia uusia ilmoituksia julkaistaan. Mikäli haluat lopettaa hälytyksen vastaanottamisen, voit peruuttaa sen tilisi asetuksista.



OMAT HÄLYTYKSET

Kuinka peruutan hälytyksen?
Kiitos sähköpostihälytyksen, olet nyt löytänyt etsimäsi. Peruuttaaksesi hälytyksen, siirry “OMA MYYNTI" -sivulle, ja klikkaa kohtaa "Omat hälytykset".  

Klikkaa tästä tehdäksesi sen nyt
Kuinka vastaan hälytykseen?
Olet saanut hälytyksen ilmoituksesta, joka kiinnostaa sinua. Saadaksesi lisätietoja klikkaa kyseistä ilmoitusta.

YHTEYDENOTTO MYYJÄÄN

Kuinka otan yhteyttä myyjään?
Klikkaa sinua kiinnostavaa ilmoitusta ottaaksesi yhteyttä sen myyjään. Sinut ohjataan tällöin ilmoituksen sivulle, ja voit valita haluatko soittaa myyjälle, lähettää hänelle sähköpostia, vai ottaa häneen yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta saadaksesi lisätietoja.

KÄYTTÄJÄTILIN HALLINNOINTI

Kuinka palautan salasanani?
Unohditko salasanasi? Voit luoda uuden. Siirry Kirjautumissivulle. Tekstikenttien alta löydät “Unohditko salasanasi?" vaihtoehdon. Klikkaa vain tätä vaihtoehtoa, ja sinulle lähetetään sähköpostitse ohjeet uuden salasanan valitsemiseksi.

Klikkaa tästä tehdäksesi sen nyt
Kuinka poistan käyttäjätilini?
Siirry "OMA MYYNTI" -sivulle ja klikkaa kohtaa "Omat tiedot". Täällä voit poistaa käyttäjätilisi napsauttamalla "Poista käyttäjätilini".  


Klikkaa tästä tehdäksesi sen nyt

SIVUSTON TURVALLISUUS

Mitä teen, jos havaitsen petollisen ilmoituksen?
Suhtaudumme petoksen yrityksiin erittäin vakavasti. Vaikka teemme parhaamme eliminoidaksemme valheelliset ilmoitukset, pyydämme silti käyttäjiämme pysymään valppaina. Mikäli epäilet, että jokin ilmoitus on valheellinen, otathan meihin yhteyttä täällä.
Mitä teen, jos käyttäjätilini on hakkeroitu?
Mikäli havaitset epätavallista toimintaa tai uskot, että käyttäjätilisi on hakkeroitu, otathan yhteyttä erowz.fi tiimiin täältä.